Nog een dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Gijs Theunissen - WaarBenJij.nu Nog een dag - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Gijs Theunissen - WaarBenJij.nu

Nog een dag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Gijs

21 Juli 2006 | Nederland, Nijmegen

Nog een dag en ik vertrek richting het oosten. Vanuit station Kleve zal ik negen uur, minus enkele tussenstops, in de trein doorbrengen om uiteindelijk aan te komen in Weimar, mijn eerste bestemming. Vanuit die plaats zal ik meer van mij laten horen.
Groet

  • 23 Juli 2006 - 20:38

    Bart:

    Geniet er van!

  • 24 Juli 2006 - 14:18

    Lotje:

    Ben benieuwd naar je spannende verhalen en de foto's Gijs!!Ik hou je site in de gaten!!Veel plezier..Dikke kus,je zusje

  • 25 Juli 2006 - 16:59

    Mam:

    Na 5 jaar studeren, genieten maar ook hard werken voor deze reis is het nu eindelijk zover. Ik hoop dat de reis aan je verwachtingen zal voldoen, maak er iets moois van. Je hebt het verdient, ik ben trots op je!

  • 26 Juli 2006 - 11:48

    Meikii:

    Hee broertJe veel plezier:)
    (K)(K)(K)Meikii

  • 26 Juli 2006 - 14:36

    Willy:

    gijs sterkte en goede reis

  • 26 Juli 2006 - 16:10

    Mam:

    ik bedoel natuurlijk verdienD

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gijs

Binnenkort ga ik op reis. Via deze pagina wil ik familie en vrienden jaloers maken met verhalen en foto's van alles wat in Nederland niet te vinden is.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 41002

Voorgaande reizen:

10 Juni 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: